Knoflík

23.10.2011 21:29

Ahoj,

pro případ, že byste chtěli zjistit, kdo je Knoflík Aneta Höschlová, jsem pro vás sepsala pár řádků.

Narodila jsem se v září roku 1989. Ve druhé třídě základní školy jsem se stala světluškou v karlínském středisku SFINX, kde jsem postupně byla i skautkou, roverkou, vůdkyní světlušek, vůdkyní skautek, vůdkyní skautů a vůdkyní roverů. Právě karlínskému středisku a všem lidem v něm vděčím z velké části za to, kdo dneska jsem.

V současnosti pomáhám ve vedení oddílu skautů. Mimo Prahu 8 se angažuji ještě v media týmu Pražského kraje, kde se podílím na propagací skautské Prahy.

Prošla jsem si mnoha skautskými kurzy a nyní si užívám pomáhání s jejich organizací.

Studuji Marketingovou komunikaci a PR na FSV UK, ale vždycky jsem snila o tom, že budu učitelka.

Mám spoustu snů a postupně se je snažím naplnit.

Práci v Eduteamu vnímám jakou velkou příležitost, která mi už teď hodně dala! ;)

—————

Zpět